Telefonu Servise Gönderdiğim Zaman Başıma Gelenler
Öncelikle belirtmeliyim ki burada yazdıklarımı bizzat kendim yaşadım ve bu tecrübelerimi sizinde bilgilenmeniz adına burada paylaşıyorum.
Ben dahil çoğu kişi bu hizmetten memnun değil - tabi ne kadar hizmet denebilirse - bunun nedeni aslında servislerin örneğin Apple gibi kendi servisleri tarafından karşılanmayıp Samsung tarafından onaylı şirketlere verilmesidir.Tabiki bu şirketlerde kendilerini düşünüp maliyeti en aza indirmeye çalışıyor.Bunuda şu şekilde yapıyorlar örneğin telefonunuzun ekranı kendiliğinden bir süre sonra bozuldu ve eğer telefonunuzun çerçevesinde ezik varsa yandınız hemen bunu kullanarak sizin telefonunuzun ekranının düşürdüğünüz için bozulduğunu iddia ediyorlar ve siz son çırpınışlarınızı yaparak hemen itiraz ediyorsunuz ve oradaki görevli size bir bakış atarak 'Beyefendi-Hanımefendi yapabileceğim bir şey yok ' diyerek sizi evinize gönderiyor . Bide şu var yapsalar bile uğraşmadan yapıyorlar yani sizin telefonunuz yapıldıysa bile hemen sevinmeyin benim gibi sevinçten havalara uçup mutlulukla oradan çıkmayın sakın bunu yapmayın öncelikle telefonunuzun her köşesini iyice inceleyin sonra açıp her şeyini test edin ve eğer eminseniz oradan mutluluktan havalara uçarak çıkın.
Benim başıma geleni ise birde size anlatayım.Şunu belirtmeliyim ki telefonum bozulduğunda bu kadar eziyet çekeceğim aklıma bile gelmezdi.Neyse başlıyorum.O günü çok iyi hatırlıyorum 2 yıl önce okullar kapandıktan 1 gün sonraydı.Benim telefonumda ise kırılmaz cam ve normal plastik kılıflardan vardı bende telefonu tasarımını beğendiğim için almıştım sonra kendi kendime amaan mezaramı götürcem telefonu deyip kırılmaz camı ve kılıfını çıkarttım evet telefon bu haliyle gerçekten çok şık ve zarif görünüyordu fakat telefonum bu haliyle tamamen korunmasızdı.Neyse sonra balkona çıktım telefonda oylanırken uyumuşum sonra kalktım baktım uyurken terlemişim bi duş alıyım dedim duştayken kardeşim gitmiş telefonu balkondan aşağıya düşürmüş bizim evde 3. katta telefon düştükten sonra iç camı kırılmış neyse ben telefonu garantiye götürdüm haklı olarak kullanıcı hatası dediler parasını verdik camı değiştirdik.Bir süre sonra telefonun camı kalkmaya başladı ben tekrar garantiye götürdüm tamir ettirdim o kadar dandik yapmışlardıkı sanki ekranın altına yapıştırıcı döküp yapıştırmışlar gibiydi.Bir süre sonra yine ekran kalkmaya başladı ve ekran sararmaya başladı.Tekrar garantiye götürdüm tekrar tamir ettiler.Bir süre sonra tekrar aynı sorunlar devam etti.Bu sefer gittiğimizde müdürle'de konuştuk bu sefer hem camı hem çerçeveyi değiştirdiler.Bu sefer uzun bir süre idare etti ama sonra çok farklı bir sorun ortaya çıktı bu sefer telefonum kendiliğinden açılıp kapanmaya başladı.Bu sefer telefonu bambaşka bir sebep için götürmek zorunda kaldım neyse çok fazla uzatmıyım tahmin edeceğiniz üzere yine telefonumu yaptılar ama aynı sorun tekrar devam etti ve şuan hala telefonumda aynı sorunlar devam ediyor ve artık telefonu garantiye götürmektende bıktım o yüzden telefonu değiştirmeyi düşünüyorum
Yani siz siz olun telefonu aldığınız zaman mutlaka kasko yaptırın benim gibi eziyet çekmeyin eğer kasko yaptırırsanız telefonunuz bozulduğunda kesinlikle yaparlar veya yenisini verirler ve telefonunuza kırılmaz cam ve telefon kılıfı takmayı unutmayın.Sağlıcakla kalın.
Ben dahil çoğu kişi bu hizmetten memnun değil - tabi ne kadar hizmet denebilirse - bunun nedeni aslında servislerin örneğin Apple gibi kendi servisleri tarafından karşılanmayıp Samsung tarafından onaylı şirketlere verilmesidir.Tabiki bu şirketlerde kendilerini düşünüp maliyeti en aza indirmeye çalışıyor.Bunuda şu şekilde yapıyorlar örneğin telefonunuzun ekranı kendiliğinden bir süre sonra bozuldu ve eğer telefonunuzun çerçevesinde ezik varsa yandınız hemen bunu kullanarak sizin telefonunuzun ekranının düşürdüğünüz için bozulduğunu iddia ediyorlar ve siz son çırpınışlarınızı yaparak hemen itiraz ediyorsunuz ve oradaki görevli size bir bakış atarak 'Beyefendi-Hanımefendi yapabileceğim bir şey yok ' diyerek sizi evinize gönderiyor . Bide şu var yapsalar bile uğraşmadan yapıyorlar yani sizin telefonunuz yapıldıysa bile hemen sevinmeyin benim gibi sevinçten havalara uçup mutlulukla oradan çıkmayın sakın bunu yapmayın öncelikle telefonunuzun her köşesini iyice inceleyin sonra açıp her şeyini test edin ve eğer eminseniz oradan mutluluktan havalara uçarak çıkın.
Benim başıma geleni ise birde size anlatayım.Şunu belirtmeliyim ki telefonum bozulduğunda bu kadar eziyet çekeceğim aklıma bile gelmezdi.Neyse başlıyorum.O günü çok iyi hatırlıyorum 2 yıl önce okullar kapandıktan 1 gün sonraydı.Benim telefonumda ise kırılmaz cam ve normal plastik kılıflardan vardı bende telefonu tasarımını beğendiğim için almıştım sonra kendi kendime amaan mezaramı götürcem telefonu deyip kırılmaz camı ve kılıfını çıkarttım evet telefon bu haliyle gerçekten çok şık ve zarif görünüyordu fakat telefonum bu haliyle tamamen korunmasızdı.Neyse sonra balkona çıktım telefonda oylanırken uyumuşum sonra kalktım baktım uyurken terlemişim bi duş alıyım dedim duştayken kardeşim gitmiş telefonu balkondan aşağıya düşürmüş bizim evde 3. katta telefon düştükten sonra iç camı kırılmış neyse ben telefonu garantiye götürdüm haklı olarak kullanıcı hatası dediler parasını verdik camı değiştirdik.Bir süre sonra telefonun camı kalkmaya başladı ben tekrar garantiye götürdüm tamir ettirdim o kadar dandik yapmışlardıkı sanki ekranın altına yapıştırıcı döküp yapıştırmışlar gibiydi.Bir süre sonra yine ekran kalkmaya başladı ve ekran sararmaya başladı.Tekrar garantiye götürdüm tekrar tamir ettiler.Bir süre sonra tekrar aynı sorunlar devam etti.Bu sefer gittiğimizde müdürle'de konuştuk bu sefer hem camı hem çerçeveyi değiştirdiler.Bu sefer uzun bir süre idare etti ama sonra çok farklı bir sorun ortaya çıktı bu sefer telefonum kendiliğinden açılıp kapanmaya başladı.Bu sefer telefonu bambaşka bir sebep için götürmek zorunda kaldım neyse çok fazla uzatmıyım tahmin edeceğiniz üzere yine telefonumu yaptılar ama aynı sorun tekrar devam etti ve şuan hala telefonumda aynı sorunlar devam ediyor ve artık telefonu garantiye götürmektende bıktım o yüzden telefonu değiştirmeyi düşünüyorum
Yani siz siz olun telefonu aldığınız zaman mutlaka kasko yaptırın benim gibi eziyet çekmeyin eğer kasko yaptırırsanız telefonunuz bozulduğunda kesinlikle yaparlar veya yenisini verirler ve telefonunuza kırılmaz cam ve telefon kılıfı takmayı unutmayın.Sağlıcakla kalın.
Yorumlar
Yorum Gönder